mandag 8. oktober 2012

Nærmere 60 e-bøker til KUN 49,- og et knippe til kun 29,- !!!

Ark bokhandel har nå et supert salg på norske e-bøker, bla. ei røys med bøker fra Jo Nesbø! I deres nettbokhandel kan du få nærmere 60 titler til den veldig spiselige summen av kr. 49,- pr. e-bok og 12 titler til utrolige kr. 29,-!

Klikk HER for å sjekke utvalget til kr. 29,-
Klikk HER for å sjekke utvalget til kr. 49-,-

Nå kan høstværet bare øse på :o)



Dagens bilde:
Nær nok nå - Bøffel i Chobe Nasjonalpark, Botswana


.

4 kommentarer:

  1. Suverent, takk for tipset. mange gode bøker her synes jeg.

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja her var en god mix! Flere jeg kunne tenke meg, selv om TBR-lista mi blir bare lenger og lenger. Jeg får gire opp lesetempoet mitt så jeg får lest alt jeg har lyst til i oktober. Det begynner å bli faretruende mange bøker, men jeg VET jeg er i godt selskap :o)

      Slett
  2. Flotte bøker og flott salg! Skulle gjerne kjøpt flere av Jo Nesbø`s bøker og Jostein Gaarder, men må spare penger, er jo snart jul:) Men takk for tips, elsker jo å handle på salg!:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Huff ja, spare penger ja... Det sies at summen av laster er konstant. Min største er impulskjøp av bøker, men det kunne da vært mye verre? (sier jeg til meg selv og sier meg fornøyd med det ;o)

      Slett

Legg gjerne igjen noen ord før du går :-)