onsdag 9. mai 2012

Nook Simple Touch with Glowlight - SHIPPING OPPDATERING!

Jeg sjekket for sikkerhets skyld med Barnes&Noble kundeservice nå idag og fikk beskjed om følgende når det gjelder shipping til Norge:

"Unfortunately, we don't ship outside the United States yet. I also doubt that we will be in the next few months."

Da jeg spurte om de faktisk kom til å sende Nook'en internasjonalt i det hele tatt, var svaret:

"We don't have plans yet. There is no roll-out from the upper management to do so as well."

Så da får vi foreløpig pakke snippesken og dra over den store pytten en tur - eller kontakte vår kjekke onkel i Amerika... Ikke akkurat svaret jeg ønsket!






 

3 kommentarer:

  1. Så dumt! Dette kunne jeg også tenkt meg :(
    Lurer også på om du har lest Hellhole av Herbert/Anderson. Hva synes du i så fall?
    Ha en fin fredag :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, veldig dumt! Vi får bare satse på at de tar til vett slik Amazon gjorde med Kindle Touch. Det gikk imidlertid ganske så mange måneder før de begynte å sende ut internasjonalt. Vi får krysse fingere :-)
      Hellhole har jeg ikke lest. Vi har den heller ikke her i sambo'ens samling såvidt jeg kan se. Kan dessverre ikke hjelpe deg der..
      En fin fredag til deg også :-)

      Slett
  2. Hei Marianne, du kan faktisk bestille denne fra EBAY, den blir noen dollar dyrere, men min er paa vei allerede, jeg likte dette med bakgrunnsbelysning, og vil nok selge denne videre snart, og deretter kjoepe Kindle sin naar den kommer, jeg elsker nemlig min Kindle touch.

    SvarSlett

Legg gjerne igjen noen ord før du går :-)