torsdag 10. mai 2012

Bokryggpoesi #4

Det er fredag og tid for bokryggpoesi igjen. Denne gang var det ikke så vanskelig å finne bøker, for jeg er midt oppi registrering av alle bøkene mine på nettet så halve bokhyllene ligger og flyter på stuegulvet.... Mye arbeid med biblioteksprogrammet, det skal være sikkert, men ikke så galt at det ikke er godt for noe :-)





Queen of angels
Across the sea of suns
Into a dark realm
Shadowplay




Andre bokrygg-poeter

Leselyst
Av en annen verden
The witch from the north
Beathesbokhylle
Sånn går no dagan...



.

9 kommentarer:

  1. Stilig og poetisk!
    ENJOY!
    Pia xx

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det Pia :-) Ha en flotters fredag! Her er det grått og vått, ser ut for å bli godt lesevær til helgen...

      Slett
  2. Kjempebra... Gruer meg til den dagen når det går tomt for potensielle bøker her, synes jeg har litt for mange ubrukelige titler til dette i hylla! Får begynne å raide hyllene til familie og venner + biblioteket, sånn at jeg kan bekrefte at jeg er gal eller noe! Mohaha :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Haha - ja jeg ser deg for meg på søndagsbesøk luskende i bokhyllene med kamera klart ;-) Det er da kreativiteten og de små grå utfordres!

      Jeg har ikke veldig mange brukbare norske titler, så dem kommer jeg fort til å gå tom for er jeg redd. Og så er det veldig mye "død", "mord", "djevel" og en-ords titler på disse krimbøkene mine. Da er sci-fi bøkene til sambo'en gode å ty til. De er riktignok på engelsk, men har mye større variasjon i tittelutvalget :-)

      Slett
  3. Dette vart iallfall eit veldig kult bokryggdikt :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Kjekt du likte det :-) Jobber litt med motivasjonen her.. enten jobbe videre med en utrooolig tørr kontrakt, eller ta tidlig helg.. Humm..

      Slett
  4. Svar
    1. Så bra! :-) Sci-fi bøker kan brukes til så mangt, har jeg nå funnet ut. Til og med sambo'en likte denne, men det var kanskje fordi det var hans gamle bøker? Han er ikke stor på poesi, men sci-fi er han glad i :-)

      Slett

Legg gjerne igjen noen ord før du går :-)