onsdag 2. mai 2012

Julaften i mai :-)

Her regner det godbiter så jeg knapt får pustet mellom slagene! I tillegg til den rykferske "Nostradamus' Testamente" fra Tom Egeland, så ble jeg idag gjort oppmerksom på en feilglipp fra min side. NT er ikke tredje boka  om Bjørn Beltø fra Tom Egeland. Det er den fjerde! Og det betyr - yeyyhhh - at jeg mangler ei bok i serien. Hurra!!! Så nå har jeg lastet ned også "Lucifers Evangelium" som skal fortæres først! (Trenger jeg nevne fordelen med lesebrett og e-bøker for det stuntet? Det tok meg i underkant av 2 minutter...)

Stor takk til Tone i Tone's Bokhylle !!!

Ikke nok med det, men plutselig autosurrer også "Insurgent" av Veronica Roth ned på Kindle'n min et ubevoktet øyeblikk, så nå har jeg TRE potensielt utrolig bra bøker som bare roooooper etter oppmerksomhet. Oh joy !!!

Idag blir det virkelig: "Mor leser, far lager middag" - hehe... :-)



Endelig vår!



.

6 kommentarer:

  1. Jeg bestilte også Insurgent på Kindle, selv om jeg har forhåndsbestilt den i hardcover. Jeg klarte ikke å vente på at boken skulle komme hit.

    SvarSlett
    Svar
    1. Jøss, to eksemplarer av boka - ikke verst :-) Ja det er jo definitivt raskeste måten å få bøkene tilsendt på. Jeg har også ventet i spenning på denne helt siden jeg leste "Divergent". Dette blir kos :-)

      Slett
  2. Trådløs overføring av bøker er bare helt fantastisk ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja det er rett og slett helt genialt! Det beste er jo når jeg har glemt ut at jeg har forhåndsbestilt ei bok og den plutselig bare ligger der, pent nedlastet klar for bruk :-)

      Tom Egeland er en av de første forfatterne i Norge som går for vannmerke/sosial DRM på e-bøkene sine. Noe som betyr at man slipper å "bryte loven" for å lese bøkene hans på Kindle. Jeg håper alle følger etter! Det gjør verden enda enklere :-)

      Slett
  3. Syns Tom Egeland har valgt rette linja med vannmerking.
    For meg blir det nok papirversjonen av Nostradamus testamente. Hovudsakleg fordi eg er bibliotekar og av og til nyttar meg av det frynsegodet det er å få tak i gode bøker før andre på huset. :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Åhh.. Jeg har i alle år misunnet alle som jobber på bibliotek akkurat den frynsegoden! Du er heldig! Jeg har imidlertid fra jeg var 6 år villet jobbe i bokhandel. Det så så utrolig kjekt ut, synte jeg. Endte imidlertid opp i IT bransjen, far far away fra alt som heter kjekke bøker, gitt - og her på landet er det langt til nærmeste bibliotek... Lesebrett ble derfor løsningen sånn etterhvert. Lokalt "bibliotek" rett foran nesa :-)

      Slett

Legg gjerne igjen noen ord før du går :-)