tirsdag 1. mai 2012

Giveaway - and the winners are:

God 1. mai alle! Her på vestlandet stråler sola fra skyfri himmel, og vi har FRI! For en fantastisk flott dag å feire 1.års jubileum på bloggen :-)

Jeg har foretatt trekningen av de 10 bøkene i giveaway'en ved hjelp av random.org og ...






GRATULERER TIL

  • Dan Brown, "Iskaldt bedrag" - Linnerud
  • Michael Crichton, "Pirate Latitudes - Anja, The Witch of the North
  • Clive Cussler, "The Dragon" - Hilde Moholt
  • Clive Cussler, "The Jungle" - Njål Husøy
  • Frank Herbert, "Dune 1-3" - Pia, Piumens Underlige Univers
  • Stephen King, "Ildbarnet" - Gråbekka, Gråbekka's Blogger
  • Wilbur Smith, "Falkens Hevn" - Helene
  • Jo Nesbø, "The Leopard" - Bente Hagen


Jeg sender dere en mail i løpet av dagen som dere kan svare på med adressen dere vil ha bøkene sendt til. Planen er å få dem avgårde i posten imorgen! Håper dere får like stor glede av bøkene som jeg har hatt! :-)

Til alle dere andre som deltok,  men ikke vant: Det går nye tog! Jeg har en liten idé om at når jeg er ferdig med å katalogisere alle bøkene mine (som jeg nettopp har startet på - dette vil ta tid!) så vil det nok ende ut i en RyddAway for en del duplikater vi har akkumulert gjennom årenes løp. Hvorfor ikke dele på gledene? Så - stay tuned :-)

Klem fra Marianne 
(aka KindleJoy ;-)



Min nye nabo av året! Bor man på landet, så bor man på landet :-)


.

12 kommentarer:

  1. Gratulerer så mye til alle vinnerne og til deg, Marianne! Kos deg i sola, det skal vi gjøre her også i dag :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Mari! Nå går turen ut i hagen - til en forandring så kribler det i fingrene til å plante sommerblomster :-) En flott dag til deg også!

      Slett
  2. Gratulerer så mye til de heldige vinnerne:-) Ha en toppers dag Marianne og GRATULERER så mye med 1 årsdagen:-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Beathe :-) Dagen startet flott allerede i natt da jeg fikk med meg ikke mindre enn 4 bøker fra ei venninne jeg var i forening hos. "Jeg har lest dem, vil du ha dem du som leser så mye?" OH YES! Og "skal.lese"-haugen bare vokser og vokser. Herlig :-)

      Slett
  3. Yay! Tusen takk! :) Nå ble jeg skikkelig glad! Ha en kjempeflott 1.mai. Hilsener fra Pia.

    SvarSlett
    Svar
    1. Kjekt å høre :-) Kos deg med Dune-bøkene! Favoritter i heimen!

      Slett
  4. Jippi!Ble supergald:) Takk for premien:)Graulerer med bloggerdagen!:) Ha en flott dag:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hehe... jeg ser du ble "gald", og takk for "graulasjonen" ;-) Fikk meg en god flir nå, hehe... Flirer ennå :-) Dagen ble flott, været var topp, og nå har jeg fått alle adressene så bøkene ryker ut av hylla imorgen. Alltid kjekt å vinne :-)
      Hvorfor kunne det igrunnen ikke vært fri 2.mai også?!? Og 3.mai når vi først er i gang?? Da er det jo bare en dag til helg, så fredda'n kunne igrunnen også vært fri!? *dagdrømmer og ønsketenker*

      Slett
    2. Hehe, så ikke den:) Ivrig å skrive, hehe:) Helt enig hadde hvert toppers med noen flere dager fri :) Ha en flott dag:)

      Slett

Legg gjerne igjen noen ord før du går :-)