onsdag 4. mai 2011

Sci-Fi/Fantasy/Romance forfatteren Michael R. Hicks

Jeg vil gjerne få anbefale Michael R. Hicks, en ny (første bok utgitt 2008) og utrolig dyktig forfatter av Sci-Fi/Fantasy/Romance bøker. Det er sjelden, om aldri, at jeg har blitt grepet slik av en forfatter.

Hicks evner å skrive drivende godt. Han blander Fantasy, Sci-Fi og Romance og skaper historier som krysser genrer og vil appellere til et bredt spekter av lesere.


Link til bokomtaler
Amazon
Michael R. Hicks er forfatteren av bestselgeren og Sci-Fi thrilleren "Season of the Harvest" og hans serie "In Her Name" er et mesterstykke!! Serien inkluderer bøkene "Empire", "Confederation", "Final Battle", "First Contact" og "Legend of the Sword". Den neste boken i serien "In Her Name: Dead Soul" vil være klar for publisering tidlig høst 2011.

Personlig erfaring
Jeg kjøpte boka "In Her Name: Empire" fordi jeg tilfeldig kom over den på Amazon. Den hadde fått noen utrolig bra kritikker. Overveldende, faktisk. Jeg ble nysgjerrig, og utrolig overrasket. Jeg klarte _ikke_ legge boka fra meg! Jeg ble trukket inn i en fantastisk verden av mennesker, kreelan krigere, kjærlighet, makt, offer og det gode mot det onde. Hicks evner å skape verdener man ønsker å se. Ønsker å oppleve. Karakterene i boka blir bygget sten på sten. De er troverdige og skaper sterke følelser hos leseren. Både empati, apati, sinne og glede.

En annen lesers anmeldelse av denne første boken i serien : "This book grabs the reader with the opening scene and rarely relaxes its grip. With a wonderful mix of science fiction and fantasy, the plot is vastly different from most science fiction books I have read. Sure, you have your hero, your war, your deadly aliens. However, this story takes you in a different direction."

Link til bokomtaler
Amazon
Boka "Season of the Harvest" er en annen av hans bøker jeg har lest. Denne er en blanding av Sci-Fi, Fantasy og Crime. Handlingen spinner seg rundt genmodifisert mat. Det kommer også straks en bokanmeldelse på denne spennende boka!

Det er noe gripende med skrivestilen til Michael R. Hicks som jeg ikke kommer fra. Jeg er rett og slett blitt hektet på en forfatter, og det er lenge siden sist. Det gjør godt :-)

Hicks gir i en begrenset periode ut en gratis e-bok som teaser. Benytt sjansen! 

Klikk på tittelen for gratis ebok  : "In Her Name: Empire" av Michael R. Hicks!

NB! Hicks' e-bøker utgis også i ebok-format for Sony, Nook, Palm, PDF. Det gjelder også gratis boka nevnt over her!


.

3 kommentarer:

  1. Kjenner jeg ble veldig nysgjerrig på disse bøkene :)

    SvarSlett
  2. Tusen takk for tipsene. Jeg legger til bøkene på ønskelisten min hos Goodreads :)

    SvarSlett
  3. @Heksa&Ladybug
    Jeg har oppdatert blogginnlegget med link til GRATIS ebok av "In Her Name: Empire" Denne gratisboken er både i Kindle og Sony format!! Dette er smågodt på en onsdag :-)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen noen ord før du går :-)