søndag 1. mai 2011

En ren nytelse!

Det er 1. mai, jeg har funnet terrassen og nyter livet i bikini (!), med blåhvit vinterhud og Wilbur Smith's "Those in Peril" på Kindle'n.

Terrassen er ferdigbeiset mørk grønn, og frukt- og bærblomstene dekorerer hagen (over). Det er en usedvanlig nydelig dag på vestlandet!

Jeg er en Wilbur Smith elsker av dimensjoner og har lest og eier samtlige av hans bøker. "Those in Peril" er hans sist utgitte, og min første WS ebok. Denne skal nytes! Burde helst hatt champis og jordbær her ;-) Sjekk ut Wilbur Smith's webside. Alle hans bøker er perler, best liker jeg bøkene om The Courtney's og The Ballantynes i Afrika.

Link til forfatterens hjemmeside

Jeg har lagt en ny fane til bloggen min, Fotoglede. Jeg er også en ivrig hobbyfotograf innimellom slagene, når jeg får tid... Du er hjertelig velkommen inn :-) Ha en fantastisk flott dag i sola!!

.

2 kommentarer:

  1. Hei. Koselig å oppdage nye bokbloggere :) Jeg har lagt deg til i blogglista mi. Håper det er greit.

    SvarSlett
  2. Så flott! Jeg er rykende fersk som bokblogger som du ser, og setter stor pris på at du klikket inn hos meg :-) Du havner også i blogglista mi! Det er jo en hel verden her ute av likesinnede bokormer. Herlig :-) Vi sees!

    SvarSlett

Legg gjerne igjen noen ord før du går :-)