torsdag 26. mai 2011

Nå går turen "uttaskjærs"

Nærmere bestemt Bangkok by for en uke. Kindle'n er ladet og klar med 9 nye ebøker på lur, kofferten blir pakket med det aller nødvendigste og handlelisten begynner å bli en smule... krevende..., for å si det pent.

Sambo'en skal jobbe, og jeg får meg en hel uke alene i storbyen. Deler av dagen blir å nyte medbragt lesestoff rundt bassenget, resten blir nok på markeder, sightseeing og litt fotografering innimellom Starbuck's besøk (sukk hjerte - frappuchino caramel...) og "sjikkeligge" Thai mat. O lykke! Ungene blir passet av diverse vennlige familiemedlemmer, og hunden havner på "hotell". Win-win-win i alle retninger!

I ebokhylla mi ligger litt forskjellig. Botswansk detektivserie, Vidar Sundstøl's krim-trilogi, action thriller fra Michael Reilly, et par Sci-Fi bøker fra ukjente indie-forfattere samt Jane Eyre og Pride & Prejudice.

Mange av ebøkene skal nytes til en kald sak fra favoritt-coffee shop'en min. Jeg er SÅ GLAD for at vi ikke har Starbucks i Norge!!! Nok en ting å glede seg over :-)

Laptop'en blir medbrakt, så det blir nok litt oppdatering på bloggen også. Gleder meg!




En eldre thai dame selger mat på det flytende markedet...

.

1 kommentar:

Legg gjerne igjen noen ord før du går :-)