lørdag 14. mai 2011

Info til Blogger.com bloggere!


For dere som mistet innlegg under vedlikeholdet av Blogger.com igår: Ikke fjerne den nye etiketten som er lagt ved innleggene som nå (forhåpentligvis) er kommet tilbake igjen. Gjør dere det, så vil ikke innlegget ligge i kronologisk rekkefølge.

Jeg fjernet etiketten og da fløy mitt gamle innlegg øverst. Ikke akkurat krise, men bare så dere vet. For dere som ikke har fått innleggene tilbake, sjekk løsningen til Bai i kommentarfeltet under her!

Fuglen på taket er leieboeren vår Pipp - tatt i et ubevoktet øyeblikk. Den fløy også! Like etter jeg fikk tatt mitt ene bilde igår :-)

.

2 kommentarer:

  1. Mitt innlegg har ikkje komme tilbake.

    Eit anna tips er å finne nokon som les bloggen i google-reader. Alle innlegga som blei borte frå blogspot-bloggen, ligg framleis i reader. Eg kan for eksempel hjelpe deg (som eg abonner på) å finne gamle innlegg, viss du veit kva det er du mangler.

    SvarSlett
  2. Takk for tipset, Bai! Jeg trodde alle hadde fått sine innlegg tilbake siden mitt kom rekende på ei fjøl igår kveld, men da er det fremdeles problemer. Løsningen din hjelper mange! :-)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen noen ord før du går :-)