onsdag 6. februar 2013

Jeg selger min Kindle Touch :o)

Heisan, noen der ute som er interessert i å kjøpe et veldig pent brukt Kindle Touch lesebrett? Jeg selger lesebrettet mitt fordi jeg nå har fått Kindle Paperwhite i hus.

Omtalen/testen min av Kindle Touch finner du HER.
Amazon's egen side for Kindle Touch finner du HER.

Nedenfor følger bilder av brettet. Det håndlagede skinncoveret fra Oberon Design (verdi 360,- pluss frakt/import) følger med i prisen, i tillegg til et par tre norske bøker :o)


DESSVERRE SOLGT !!

Pris for Kindle Touch inkl. Oberon Design cover samt et par ebøker
Fritt levert i Norge - kr. 800,-







Gi gjerne lyd på min e-mail adresse  mykindlejoy@gmail.com  dersom du skulle være interessert :o)


.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen noen ord før du går :-)