torsdag 6. september 2012

Ny, GRATIS e-bok - Karin Fossum!

Digitalbok slår til igjen med nok ei gratis e-bok. Denne gang er det Karin Fossum's "Elskede Poona" som står for tur! Hurra for Digitalbok som har forstått verdien av slik markedsføring av e-bøker!!!

Ikke glem at boka kan konverteres til Kindle format også - fremgangsmåte her.


Litt om boka fra Digitalbok's egen webside

I den lille bygda Elvestad blir Konrad Sejer og hans assistent Skarre konfrontert med liket av en kvinne som er helt usedvanlig ille tilredt. Dagen før har den sindige ungkaren Gunder Joman ventet på sin nye kone, Poona fra Mumbai i India. Egentlig skulle han ha hentet henne på flyplassen, men fordi hans eneste søster, Marie, har vært utsatt for en trafikkulykke og ligger i koma på sykehuset, sender han bygdas drosjesjåfør for å hente Poona. Men Poona dukker aldri opp, verken på flyplassen eller hjemme hos Joman.

«... ikke bare høstens overlegent beste norske krim, den er blant de beste norske kriminalromaner som noen gang er skrevet.»
Dagbladet

"Elskede Poona" kan nedlastes gratis HER.


Digitalis Purpurea - burde vært i logoen til Digitalbok ;-)


.

4 kommentarer:

  1. Hei, Marianne.

    Jeg er spansk. Hvordan jeg kan registrere meg på Digitalbok.no? I "Land" vises bare Norge, Sverige og Danmark ):

    Hilsen fra Spania.

    SvarSlett
    Svar
    1. Heisan,
      Du har rett i at man foreløpig kun kan registrere seg på Digitalbok i Norge, Danmark og Sverige. Forslaget mitt er at du kontakter Digitalbok direkte og hører om det er mulig å registrere seg som en "ikke-skandinav". Det er det eneste jeg kan tenke meg, dessverre.

      Mailadressen til support avdelingen som du kan prøve å kontakte er:
      support@digitalbok.no

      Lykke til :o)

      Slett
  2. Takk for hjelpen, Marianne!

    Un saludo desde España (:

    SvarSlett

Legg gjerne igjen noen ord før du går :-)