søndag 9. september 2012

Nok ei gratis e-bok!

Denne gang for dere som liker serieromaner. Det er ikke måte på som det dukker opp gratis e-bøker for tiden :-)

Krøniken om Ylva Alm - 1 Amuletten

Blurb fra Digitalbok sier følgende:

"Året er 1715, og sytten år gamle Ylva Alm lever en beskyttet tilværelse på storgården Bjergvin i Telemark. Hun møter den hemmelighetsfulle Aksel Tveter og kjenner en umiddelbar tiltrekning mot ham. Lite aner hun at også hendelser i fortiden binder dem sammen …

Den unge, tiltrekkende Nikolas Winther kommer for å være musikklærer for Ylva og søsteren Silje, som faller for den unge mannen. Kvelden før han skal reise, gjør Silje noe uhørt: Hun sniker seg inn på kavalerrommet for å si farvel."


Du kan laste ned e-boka HER.




.

4 kommentarer:

  1. Jeg liker denne serien som lett forøyelig underholdning når leselysten svikter. Har snart lest ut bok #2 :)

    Digitalbok.no har vel den første boken i alle seriene de har tilgjengelig gratis tror jeg. Jeg lastet nemlig nylig opp/ned en liten bunke derfra, så langt er det kun denne serien som har fanget min interesse.

    Supert med tips om e-bøker som er gratis, Marianne :D

    SvarSlett
    Svar
    1. Heisan Mari,
      Jeg har ikke lest boka selv, men laster ned det jeg får tak i :-) Her er det bare å dele på gledene! Norske e-bøker er jo så dyre at alt som er gratis veier opp. Serieromaner har jeg prøvd meg på, men utenom Isfolket for 15 år siden så har ingen fenget meg. Kanskje dette blir den første?
      Ja det ser nesten ut som at Digitalbok har første boka i seriene gratis. Smart! Papirbøkene kommer jo også gratis med ett eller annet ukeblad er jeg blitt fortalt, så hvorfor ikke e-boka. Gratis er BRA! ;o) Pendler for tiden mellom to hus, så nå er det å pakke snippesken og finne ferja. Fortsatt fin søndagskveld til deg!

      Slett
  2. Den fikk jeg lyst til å laste ned. :-)
    Jeg har fremdeles ikke fått til konverteringen fra EBUP (eller hva det er) til Kindle. Jeg står fast et sted hvor jeg ikke har det valget du sier jeg skal velge. Men jeg skal sende deg en mail om det. Tror det blir lettere :-)
    Ønsker deg en fin dag!

    SvarSlett
    Svar
    1. Gi lyd om hvor du stopper opp så skal vi få sving på sakene :-)

      Slett

Legg gjerne igjen noen ord før du går :-)