fredag 27. januar 2012

Anmeldelse - "Lipstick and Knickers" av Rosen Trevithick

Mot målet én novelle i uka har jeg kommet til denne. En novelle jeg fikk gratis som Amazon Prime medlem (pga kjøp av Kindle Fire). Jeg kunne vært foruten.


Om novellen

Ross Turpin våkner opp til et overraskende syn. En ukjent, smaragdgrønn silketruse ligger på soveromsgulvet hans, og han kan overhode ikke huske hvordan den har havnet der. I bakrus fra gårsdagens fest bestemmer han seg for å finne historien bak silketrusa - og ikke minst, hvem eieren er?

Etter reviews på nettet trodde jeg dette skulle være en riktig så humoristisk novelle, men jeg fant den bare tåpelig og intetsigende. Den gav meg ingenting, rett og slett, og stod derfor til prisen på $0.00...

Mer er det ikke å si om den saken...


Rating

av 5 - og ble fullført kun fordi det var en novelle...



Format: Kindle Edition
File Size: 169 KB
Simultaneous Device Usage: Unlimited
Publisher: Kernow-Isca Publications; 1.0.1. edition (January 10, 2012)
Sold by: Amazon Digital Services
Language: English
ASIN: B006W8QQDY



Abstrakt...

2 kommentarer:

  1. Auda, det hørtes ut som bortkastede minutter. Det er nok en novelle jeg kommer til å styre langt unna.

    SvarSlett
  2. Jepp - en bortkastet time, men - det er slike noveller som setter andre skriverier i perspektiv og lærer meg å skille klinten fra hveten. Og ikke minst "tvinger meg" til å skrive dårlige anmeldelser. Tidligere hadde jeg en tendens til å være noe for snill. No more. Alle reviews etter jeg begynte med egen blogg er så ærlige jeg kan få dem :-)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen noen ord før du går :-)