tirsdag 28. mai 2013

Utslått av for mye visdom...

Stille og rolig på bloggen min for tiden! Jeg vet jeg burde ha oppdatert både konverteringsoppskrift for Kindle med nyheter og blogget om flere bøker jeg har lest - for ikke å snakke om å være mer aktiv på kommentarsiden! Jeg kan bare beklage og skylde på at årsaken til bortfallet av livstegn faktisk er for mye visdom! Eller - rettere sagt, visdom som må fjernes... En betent visdomstann som har vært parkert så langt ned i kjeven som overhode mulig fra tidenes morgen må nå ut - first thing tomorrow morning. Jeg er redusert, og blir garantert enda mer redusert en ukes tid. Men så kommer lysere tider! Svar på mail kommer etterhvert, når størrelsen på venstresiden av hodet er nærmere normalen og jeg kan tenke annet enn tannverk igjen... Ha en flott dag i sola alle sammen! :o)


.

12 kommentarer:

  1. Æh, hva sier man til slikt? God bedring? Håper det ordner seg snart, høres voooooondt ut!

    SvarSlett
    Svar
    1. Ut med sjiiiten... så blir det bra! :) Takk!

      Slett
  2. Lykke til! Det blir godt å få det gjort! :)

    SvarSlett
  3. Stakkars deg, tannverk er sååå grusomt. Gled deg til å få ut svineriet!

    SvarSlett
    Svar
    1. En uke fra nå er jeg nok fornøyd.. akkurat i øyeblikket ser jeg ikke direkte fram til imorgen.. :o/

      Slett
  4. Stakkars deg. Tannpine er verre enn barnefødsler, ved kommer det ihvertfall en unge, visdomstannproblemer gjør deg bare tannlaus!

    SvarSlett
    Svar
    1. Spikeren på det berømte hodet! Jeg sa akkurat det samme igår - jeg vil heller føde!!! 2 timer til så sitter jeg i stolen...ugh... Vurderer å ta med meg en lydbok, men det er vel kanskje ikke så smart :)

      Slett
    2. Du får trøste deg med at du kan stupe til sengs etterpå
      - og slipper og amme - i årevis
      (som man gjør på bygda
      , heldigvis var jeg urban i småbarnsperioden -))

      Slett
    3. HAHA - jo takk, DET er faktisk en trøst :D
      Hadde imidlertid ikke hjulpet om jeg var urban eller bondsk i ammeperioden. Jeg hadde nøyaktig 3,5 mndr fór på tankene, så var det tomt ;)

      Slett
  5. Lykke til med å få ut tannen! Og god og rask bedring ønsker jeg deg, etterpå! :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk takk Astrid Terese! Det var faktisk rask bedring etterpå! Jeg må inn en gang til og grave samme sted, men det blir ikke før september. Det er leeeeenge til ;o)

      Slett

Legg gjerne igjen noen ord før du går :-)