søndag 19. mai 2013

Endelig !!!




.

11 kommentarer:

  1. JAAAAA!!!! Det er bare å nyte det!!

    SvarSlett
    Svar
    1. Yessss!!! Nesten som det er for mye av det gode... vi er jo ikke vant med slikt! :o)

      Slett
  2. Får ikke opp noe bilde jeg, bare "loading" - men det har med sommeren å gjøre skjønner jeg. Herlig med sol og varme!

    SvarSlett
    Svar
    1. hehe, melusine, det er det som er bildet ;) God sommer!

      Slett
    2. Men det varte jo ikke så lenge, da, så i dag har vi vært på stranda i regn og kost oss likevel :)

      Slett
    3. Hehe...nemlig! Ja den står på loading, og der blir den nok stående en stund til. Her har det også dryppet kraftig idag = regnet godt.. MEN, det er varme! Yuhuu :o) God sommer til begge to!

      Slett
    4. Haha - nå ler jeg høyt! Selvfølgelig...og jeg som satt og ventet på at det skulle komme frem et fint sommerbilde :D

      Slett
    5. En god latter forlenger livet ;-) Vi får nyte varmen ihvertfall!!!

      Slett
  3. Det er sant - og i dag regner det. Fikk meg en tørrskodd sykkeltur i morges da :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Herlig! Jeg hadde en både søndag og mandag. Heldigvis var jeg ikke med i Garborgriket Rundt rittet. Det ble en heller våt opplevelse, så jeg på bildene! Godværssyklisten - det er meg det ;o)

      Slett

Legg gjerne igjen noen ord før du går :-)