torsdag 1. september 2011

Min nye engelske blogg

Stille og rolig fra meg i det siste. Har nemlig jobbet litt med å lage meg en engelsk bokblogg. Jeg leser i hovedsak engelske bøker og vil gjerne knytte til meg flere engelske lesere. 

Dersom noen av dere har noen tips om hvor jeg burde promotere bloggen min på nettet så tar jeg imot alle innspill med stor takk!

HER er den rykferske bloggen med nytt design :-)

Skal fremdeles oppdatere denne bloggen som vanlig, jeg har bare gravd hodet ned i design noen dager... Leser min første debutant på lenge, og det er en veldig positiv overraskelse.


Anmeldelse på denne boka kommer om kort tid :-)


.

2 kommentarer:

  1. Så fin den engelske bloggen din ble, virkelig smashing!

    Du kan promotere bloggen din ved å:
    1.Delta i forskjellige blogg hopp slik som f.eks. dette hos Parajunkee.
    2.Ved å aktivt gjøre deg kjent med andre bloggere og bygge nettverk med disse. Kommenter, kommenter, kommenter.
    3.Blogg, blogg, blogg. Følgerne kommer med tiden.
    4.Konkurranser på bloggen.
    5.Meld deg inn i Bookblogs.ning og oppdatere der i forskjellige, passende, grupper når du oppdaterer bloggen din.
    6. Twittre oppdateringene dine om du har en Twitter.
    7. Benytt deg av pingtjenester slik som Pingoat og Pingomatic.

    Du kan få være med på Featured Follower Friday hos meg hvis du vil :)

    Det var de tipsene jeg kom på sånn i farten. Lykke til!

    SvarSlett
  2. Mari har flere gode tips, jeg har hatt god nytte av nummer 1. Har ikke vært så flink med bloggingen der i det siste, og da merker man at folk kommenterer mindre inntil man blir mer aktiv igjen.

    Når du deltar på Follow FridaY, eller denne:
    http://crazy-for-books.com/2011/09/book-blogger-hop-92-95.html

    kan det være lurt og besøke andre blogger og kommentere hos dem. Slik ble jeg kjent med andre bloggere og fikk flere følgere.

    Bloggen var fin :)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen noen ord før du går :-)