søndag 4. september 2011

Jeg HYLER av glede !!!

Jeg fikk verdens beste gave idag, og holdt på å dette av stolen.
1500 bøker !!! Det er ETTUSENFEMHUNDREBØKER !!! :-) :-) :-) HERREGUUUUD !!!

Hvilken fot skal jeg stå på?
Trenger jeg hjertemedisin?
Kan dette være skadelig?

AAAAAAHHHHHH......!!!!

Sånn - der fikk jeg det ut av systemet, nesten... Ihvertfall for en kort periode! Så hva skjedde? Jo, det har seg sånn at en god venn av meg (som leser massevis av Sci-Fi & Fantasy, Paranormal, YA) skal flytte utenlands for veldig uoverskuelig lang tid. Og hva gjør man da med alle bøkene sine som allerede er lest?

JO - man gir dem til en god venn. Og den gode vennen det er faktisk meg!!! HURRA !!! Og nå kommer jeg til å bruke opp alle store bokstaver for et halvt år, bare i denne bloggposten, hehe...

Hyllemeter ja - det blåser jeg i. Dette skal stables til taket midt i stua om nødvendig! Eller i inngangspartiet! Eller soverommet! Fylle trappene i begge retninger! Å GUD - jeg har mye å lese!! Bøkene er fra 20-2 år gamle ca - de nyeste tar han med seg, for - som han sa - han måtte jo ha litt "pynt" i hyllene. Hehe... En kompis av mitt hjerte :-)

Sukk - denne søndagen er vannvittig GAAAL !!!

(...bare en aldri så liten påminnelse - tenk hvor stor plass 1500 bøker egentlig tar... oi og ups... det var en årsak til at jeg gikk over til Kindle... ;-)


7 kommentarer:

  1. Jeg sier som Silje; Oj, oj og oj!

    SvarSlett
  2. Gratulerer, det må vere som mange juler og bursdagar på same tid. Kos deg, og fortel oss om det.

    SvarSlett
  3. Det er sikkert ingen av oss som blir så mye som en smule sjalu nå he he, noe så fantastisk :D Jeg hadde vel faktisk måttet flyttet ut av dette knøttlille huset om noen hadde kommet med så mange bøker til meg, men jeg hadde jo selvsagt takket ja he he.

    Kindle er tingen her siden bokhyllene er overfylte ;)

    SvarSlett
  4. Ja hva kan man gjøre? Si nei? :D Men, det skaper jo litt problemer også da. Og utfordringer.. Har heldigvis en forståelsesfull samboer - som leser samme sjanger, så han er jo like overlykkelig, til tross for plassutfordringen. Det ikke mindre enn dobler antallet bøker vi har i huset... Har ikke hentet dem ennå, men har fått et regneark med oversikt..
    Det er IKKE lov å klage, men det var jo i plasssmangel at vi begge to her hjemme kjøpte oss Kindle... hehe... Lurt, ikke sant... :D :D
    Det får bli lesebrett når vi er på farten og på reise, og så får det bli papir i heimen...

    SvarSlett

Legg gjerne igjen noen ord før du går :-)