torsdag 8. september 2011

Hello Copenhagen !!!

Da står jentetur til København for turen og jeg skal bytte ut blogging (og annen jobbing) foran PC'en med skravling, god mat & drikke, litt fotografering og sightseeing i godt selskap. Ser ikke bort fra at det blir aaaaldri så lite shopping også :-)

Ønsker dere alle en flotters helg! Dette blir min første helg borte fra tastaturet på månedsvis! Ellers har jeg hatt med meg laptop - overalt. JA - det skal bli deilig med nettfri! Burde nesten "glemme" mobilen hjemme også, for å gjøre det fullendt...  (god idé!)

Bilder fra tidligere tur til hovedstaden...


Den lille havfruen måtte jeg jo forevige!


...og Nyhavn med alle sine båter og uterestauranter! JA - det er meldt SOL :-)


.

4 kommentarer:

  1. Håper du har hatt en strålende helg in Denmark :)

    SvarSlett
  2. Helgen var virkelig strålende! 25 grader og SOL fra blå himmel, sykkelturer og shopping. Herlig med en miniferie i starten på høsten! :-)

    SvarSlett
  3. Det blir Danmarkstur for meg om en måned, men tviler vel på at jeg får like bra vær :D

    SvarSlett

Legg gjerne igjen noen ord før du går :-)