lørdag 28. april 2012

Påminnelse giveaway - 10 bøker

Siden jeg sannsynligvis ikke er på nett før seint søndag igjen så vil jeg minne om Jubileums-Giveaway'en min som du finner her.

10 bøker gis bort, og du kan være en av de heldige :-) Siste dag for påmelding er mandag 30.april.

Etter å ha kommet igang med LibraryThing - et fullverdig biblioteksystem på nettet - så ser jeg at jeg nok kan ha en større giveaway, eller rydd-away, etter denne også.

Registrering av flere duplikater gjør at det blir bedre plass i hyllene, og "gamle" bøker trenger nye hjem. En våropprydning (for ikke å snakke om støvtørking) bak/i bokhyllene var på tide her i huset kan trygt sies...

Ha en strålende lørdag! Sola skinner her på vestlandet :-)


Vårminner fra Praha - Det var mojitos'en sin det :-)



.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen noen ord før du går :-)