lørdag 20. august 2011

Korrigert oppskrift - Hvordan få norske ebøker på din Kindle !!!

I løpet av sommerferien ble jeg gjort oppmerksom på at en av mine eksterne linker i oppskriften på "Hvordan få  norske e-bøker på din Kindle" var brutt. Dette beklager jeg sterkt. 

Oppskriften er nå korrigert til ikke å bruke den eksterne linken, og er i samme moment også oppdatert med et par nye, interessante valg. 

Hva finner dere i oppskriften? Bl.a. følgende:

  1. Hvordan fjerne DRM fra ePUB, PDF og Kindle/Amazon filer
  2. Hvordan konvertere norske e-bøker til Kindle format (og en hel haug med andre format)
  3. Hvordan konvertere ebøker kjøpt på Amazon til alle andre tenkelige lesbare format

Har du et lesebrett - uansett type og modell - så vil oppskriften være til nytte.

Kontakt meg gjerne dersom du har noen spørsmål i denne eller annen ebok/lesebrett sammenheng

Mailadressen min er:  mykindlejoy@gmail.com



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen noen ord før du går :-)