tirsdag 17. april 2012

Flotte cover til Kindle !!!

Det begynner å bli altfor lenge siden jeg har tipset om de flotte, håndlagede skinn-coverne som man kan få til alle Kindle modeller! Nå når Kindle også selges til Norge bør kanskje dette være av interesse. Oberon Design har en rekke nydelige design som selges i flere farger. Eksempler på disse er:


Mitt første flotte cover til Kindle Keyboard - "Red Hummingbird"

Eksempler på andre design - det finnes mange i tillegg til disse:

Blue Roof of Heaven

Brown Medici

Green Paisley


Oberon Design finner du HER. De har cover til alle modeller Kindle - helt tilbake til Kindle DX. Jeg har to av dem. I tillegg til mitt røde har jeg også en lilla versjon av det nederste grønne. Nydelige håndarbeid, og Kindle'n sitter som støpt i omslaget!

Forsikre deg bare at du bestiller cover til rett Kindle modell, siden det er mange å velge mellom :-)

...og Decal Girl har skins til alle Kindle modeller... :-)




.



9 kommentarer:

  1. Wow, så lekkert!!! Ikke mulig å velge seg en favoritt når alle er så vakre :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Nei det var mitt problem også.. så jeg har etterhvert endt opp med to.. Så har jeg noe å bytte på :)

      Slett
  2. Eg har eit sjokoladebrunt cover til min Kindle, kjøpt frå Amazon med lys. Veldig greit! Husker ikkje heilt kor skins'et kommer frå, men det er bestilt via Amazon og minner om eit bibliotek:-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Smart å benytte både skins og cover til Kindle'n syns jeg. Beskytter godt, og er pene å se på. Jeg er veldig nysgjerrig på Kindle 5 som er på vei som reklameres med innebygget lys! Spennende tider :)

      Slett
  3. Skikkelig fine var de:) "Red Hummingbird", må være favoritten:) Har da veldig fin trekk til kindelen i lilla skinn, med en liten lese lykt på:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja den røde er definitivt favoritt. Såpass, at dersom jeg kjøper meg en ny Kindle 5 når den kommer ut så må jeg få meg et nytt cover - akkurat det samme - til denne :) Og da trenger jeg ikke lykt! (som jeg har separat nå..)

      Slett
  4. Veldig flotte:-) Ikke lett å finne seg bare en favoritt her.

    SvarSlett
    Svar
    1. Litt dyre, men utrolig flotte "live" også - ikke bare på bilde. Og kvaliteten er upåklagelig. Tjukt skinn som tåler det meste :) Nei her er det mange favoritter..

      Slett
  5. Utrolig flotte! Men får vel slite litt på det jeg har før jeg shopper nye, tror jeg...

    SvarSlett

Legg gjerne igjen noen ord før du går :-)