fredag 29. juni 2012

Bloggferiepausefri :-)

Da var Penger, Pass og Pillett pakket! I år har jeg kjøpt meg sol! Ikke noe fristet mer da jeg våknet imorges av sprutregn på terrassen... Turen går til varme Rhodos med min kjære datter på 15. Skikkelig jentetur. Sønn og sambo er hjemme og passer hund og katt. En fin fordeling! :-)

Det blir derfor bloggpause fram til søndag 8.juli. Det betyr også at jeg ikke får postet og lenket reviewet mitt av "Song for Eirabu 1" den 6. juli som planlagt ifølge Norsk Fantasy Samlesingen til bloggen "Bokstavelig Talt". Boka er lest, omtale kommer dessverre 2 dager seint. Men, bedre seint enn aldri!

Ha ei fin uke alle sammen !!!





.

10 kommentarer:

  1. Så koselig med skikkelig jentetur,kose dere masse:-)

    SvarSlett
  2. Ønsker deg en knakende fin ferie! :-)

    SvarSlett
  3. God ferie! Det er deg vel unt!

    SvarSlett
  4. God tur!Høres veldig bra ut tatt i betraktning været her hjemme!

    SvarSlett
  5. Håper du storkoser deg på ferie, Marianne :)

    SvarSlett
  6. Gratulerer! Du har vunnet en film i min sommerkonkurranse! Send meg din adresse på mail, så sender jeg deg filmen!

    ;-) Rose-Marie

    SvarSlett
  7. Utrolig kjekk jentetur med sol og bading. Tror rett og slett det må lages om til en tradisjon :-) Fikk lest litt, om ikke så mye, desto flere myggstikk, greske salater og kald drikke. Sommeren er fin i sola...

    SvarSlett

Legg gjerne igjen noen ord før du går :-)