tirsdag 18. februar 2014

Mammutsalg på e-bøker..!!


Gå ikke glipp av flotte tilbud på e-bøker fra Bokkilden. De har for første gang i historien Mammutsalg! Bokkilden trenger vel ikke direkte rydde plass på lager...men flott for oss med lesebrett likevel :o)

Ta en titt HER og se hva de har å tilby!

Sånn ellers så er jeg very much alive. Fremdeles i Whistler på vinterferie, snowboarding hele dagene og studier på kveldstid. Her er det hard prioritering. En uke til, og jeg er garantert utslitt på alle tenkelige måter. MEN - for en ferie :o)



..

3 kommentarer:

  1. Endelig et livstegn!!
    Trodde du lå igjen der opp i bakken da jeg ennå ikke vet den hele og fulle sannheten om AnneB. Jeg mistenker at kulde og pudder og sol har trumpet vin og bok
    - og forstår ingen verdens ting.
    Skal sjekke ut linken men kommer ikke til å kjøpe ei eneste bok
    hilsen grådig Inga.

    SvarSlett
    Svar
    1. Forresten, jeg tar det tilbake, det var jo ganske billig.
      Så dessverre ingenting om kindle, og selv om jeg nå vet hvordan jeg skal gjøre det med drm osv - boikotter jeg alle som gjør slike ting vanskelig.
      (Inntil videre). Skal jeg lese på vanlig brett kan jeg like gjerne bruke bib.appen, svært mange av mammutbøkene finnes der.

      Slett
  2. Nyt ferien ✨Takk for alle tips i sammenheng med e-bøker og lesebrett 👌😀

    SvarSlett

Legg gjerne igjen noen ord før du går :-)