søndag 1. juni 2014

Dagens Kindle til 49,- !!!

Ebok.no har nå noe de kaller dagens Kindle. Dagens Kindle er et ett-dags-tilbud på en utvalgt norsk ebok som kan sendes direkte til ... nemlig, Kindle lesebrettet. Ebok.no markedsfører på denne måten at flere og flere norske ebøker faktisk blir levert kun med vannmerke, som betyr at ebøkene ikke er låst til ett filformat.

Dagens Kindle søndag 1.juni er:

https://ebok.no/ebok/den-lange-hvite-skyens-land_sarah-lark

Om boka og forfatteren vet jeg lite - klikk på bildet over for mer info! Tenkte bare jeg ville informere om at her kommer det gode tilbud sånn dann og vann. Og, man kan selvfølgelig abonnere på nyhetsmail fra ebok.no. Og nei - jeg har ingen binding til nettbutikken. Just spreading the good news!

Se forøvring innlegget mitt forrige måned på hvordan man enkelt får ebøker fra ebok.no og digitalbok.no over på Kindle.

Ha en flotters søndag! For meg starter ferien imorgen. Ut på tur med Kindle på lur :o)


.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen noen ord før du går :-)