onsdag 15. oktober 2014

Lesebrettet Digitalbok Nova coming to a blog near you!

Til alle dere som har sendt meg mail (og alle andre interesserte): Nå er det bare å krysse fingrene for at et testeksemplar av Digitalboks nye lesebrett Digitalbok Nova som utgis i disse dager ankommer postboksen min så raskt som overhode mulig. Deres tidligere lesebrett - Digitalbok Touch - har fått en etterlengtet oppgradering med frontbelyst skjerm (som Amazons Kindle Paperwhite) for lesing i mørke. Jeg ser virkelig fram til å få lagt fingrene rundt dette brettet. Jeg likte deres Digitalbok Touch veldig godt (omtale HER). Jeg er temmelig sikker på at Digitalbok Nova vil ta et allerede veldig godt, norsk lesebrett til nye høyder.

Stay tuned!

Les foreløpig pittelitt om det nye Digitalbok Nova HER.



2 kommentarer:

  1. Så heldig du er da som får teste :) Blir spennende å lese din erfaring. Hadde jo vært gøy om det kunne bli et godt alternativ til kindle, spesielt for slike som meg som bare kjøper norske bøker.

    SvarSlett
  2. Hei, kan ikke se at du har skrevet noe mer angående test av Nova?

    Har du gjort det? Og hva er dommen?

    SvarSlett

Legg gjerne igjen noen ord før du går :-)