torsdag 14. juni 2012

Ny gratis ebok - "Det siste kongeriket" av Bernard Cornwell

Digitalbok gjør det igjen - kommer med en ny, gratis ebok fra en spennende forfatter. Dette skriver Digitalbok.no selv om forfatteren og boka:

Det siste kongeriket er første bok i en serie historiske romaner om kong Alfreds vei til makten i et samlet England, sett gjennom øynene til Uhtred, jarl av Bebbanburg i 800-tallets Northumbria.

Bernard Cornwell har etablert seg helt i toppen blant forfattere som skriver historiske romaner, og bøkene hans ligger konstant på bestselgerlistene verden over. Cornwell makter å kombinere historisk korrekthet med drivende spenning, og gjennom serien om Uhtred, sakseren som har vokst opp blant vikingene, levendegjør han en epoke i historien som aldri slutter å fascinere.

Bernard Cornwell er engelsk, men bor i USA. Han er utdannet ved University of London og har jobbet i BBC.

Nå har vi muligheten for å laste ned den gratis e-pub fila til odel og eie HER.



Stripete venner :-)

 



.


9 kommentarer:

  1. Så kjekt! Denne serien er ganske ok. Tror jeg liker "Agincourt" bedre enn "Saxxon-serien", men det er vel verdt å lese disse bøkene. Som sagt, kjempekjekt med gratis e-bok versjon :-)

    SvarSlett
  2. Herlig! Denne serien har jeg vært nysgjerrig på en stund så nå skal jeg jammen meg sikre meg denne første boken :) Tusen takk for et godt tips, Marianne.

    SvarSlett
  3. Så spennende, tusen takk for tips :)

    SvarSlett
  4. Denne har jeg i papirutgave, men skal selvfølgelig laste den ned også. Det er en bra bok!! Gratis bøker sier vi jo ikke nei takk til ;-)

    SvarSlett
  5. Alltid kjekt med gratis e-bok! På den måten får jeg lest forfattere jeg ikke hadde kommet på å rote fram. Lurt sjakktrekk av Digitalbok! De markedsfører seg så UTROLIG MYE BEDRE enn den "fantastiske" suksessen(?) Bokskya, hehe... :-)

    SvarSlett
  6. Allerede skaffet meg den, så takk for tips:) Vikinger er jo alltid interessante:) Blir spennende å starte på den:) Så bra du følger med der ute:) Ha en fin kveld:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for premien!:) Fikk den i posten idag:)

      Slett
    2. Kjekt å høre at den kom fram!!! Nå skal sambo'en og jeg opp og se Sesong 2 av "A Game of Thrones" Godt å ha en sønn som kan det å laste ned tv-serier fra internett... :-) En fin kveld til deg også :-)

      Slett
  7. Flott at du sprer gratis materiale, og bra materiale. Koste meg stort gjennom de første bøkene i denne serien. Har akkurat lest gjennom Cornwells triologi om Arthur (les hva jeg synes på nettsida). Noe av den samme fortellerstilen. Spennende lesing det også, men enda ikke tilgjengelig på norsk tror jeg.

    SvarSlett

Legg gjerne igjen noen ord før du går :-)