fredag 8. juni 2012

Da var vinnerne trukket!

De heldige som vant de 6 bokpakkene i sommer-rydd-away'en min er nå valgt ut ved hjelp av random.org. Bokpakkene blir sendt avgårde så snart dere svarer på mailen min om leveringsadresse.

Gratulerer så mye til alle 6! Og til meg! ...for nå er alle bokhyllene mine ryddet og katalogisert. Big job well done :-)



And the winners aaaaare:

Pakke 1 - Engelsk, Sci-Fi
J. Rebnord

Pakke 2 - Engelsk, Dean Koontz
Rufsetufsa

Pakke 3 - Engelsk, Terry Pratchett
Mari, Flukten fra Virkeligheten

Pakke 4 - Engelsk, Alexander McCall Smith
Bente Hagen

Pakke 5 - Engelsk, Crichton og Reilly
Ranveig

Pakke 6 - Norsk, Ludlum og Smith
Gråbekka


Håper dere liker bøkene like godt som oss - siden vi her hjemme har prestert å kjøpe to av hver av disse ;-)

Ha en flott helg alle sammen !!!



Noen av mine botswanske favorittfugler - Yellow Billed Storks, fra Chobe elven

6 kommentarer:

  1. Gratulrer til alle de heldige vinnerne!!! GOD BOK!!!
    Ønsker dere alle en glad dag, og tusen takk til deg som har hatt så flott give away!!!
    Pia xx

    SvarSlett
  2. Gratulerer så mye til de heldige vinnerne, en kjempefin giveaway dette:-) Ønsker deg en strålende helg Marianne!

    Beathe

    SvarSlett
  3. Gratulerer til vinnerne! Ønsker deg en super helg :)

    SvarSlett
  4. Åååå vant jeg...jippi:) Herlig, skal kose meg med bøkene:) Takk for gratulasjoner:) Det var pangstart på helgen:) Ha en flott dag alle sammen! Tusen takk for bøkene Marianne!:)

    SvarSlett
  5. Jeg vant! Jippi! Og tusen takk:-) En fin start på helga. Skal sende deg adressen min nå. Og gratulerer med organisering av bokhylla. Ønsker deg en fin helg!
    Klem fra Rufsetufsa.

    SvarSlett
  6. Gratulerer til vinnerne! Alle adresser er nå mottatt så bøkene sendes avgårde imorgen :-) Ha en virkelig flott helg alle sammen !!!

    SvarSlett

Legg gjerne igjen noen ord før du går :-)