tirsdag 10. april 2012

Kommer: En E-ink Kindle som du kan lese i mørket!

Skal vi tro de siste ryktene så indikerer rapporter fra Seattle at neste generasjon av Kindle'r omsider vil ha innebygget belysning! Teknologien skal visstnok være en frontbelysning av en eller annen sort som man skal kunne skru av og på via systemmenyen. Et valg, med andre ord.

Genialt !!! Dette er det neste steget jeg håpet Amazon ville ta! Jeg har selv investert i et LED lys til min Kindle Keyboard som fungerer strålende, men det er en ekstra dings å huske å ta med... Jeg har helt gitt opp prosjektet med å lese bøker på min Kindle Fire annet enn til nødsbruk.

Gi meg innebygget "frontlys" på Kindle 5 !!!

Dette vil være det første store steget fremover på en god stund for e-lesere generelt. De fleste leverer nå e-ink på sine lesebrett, og ingen stikker seg vel noe særlig frem etterhvert. Bortsett fra Kindle pga den sterke knytningen til den elegante e-book shop'en til Amazon.

Alle rapporter indikerer at den nyeste Kindle generasjonen fremdeles er i utviklingsfasen mens det jobbes med ting som vekt, batteriliv og lyskvalitet. Det ryktes imidlertid at Kindle 5 vil dukke opp engang henimot slutten av året.

Jatakk !!! :-)



Kindle 5 ???



6 kommentarer:

  1. Altså ingen vits for meg å investere i en ny Kindle før en gang på vårparten i 2013 da :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Sitter med samme tanken selv.. Skal jeg oppgradere Kindle Keyboard så må det bli dersom Kindle 5 blir "fullspekket" :-)

      Slett
  2. Høres ut som lystige nyheter, ho ho:P Lovende:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ho ho ja, her er det bare å begynne å skrive ønskeliste til jula allerede ;)

      Slett

Legg gjerne igjen noen ord før du går :-)