torsdag 8. september 2011

Tips for å få flere lesere til bloggen din!

Jeg er en følger av forfatteren Michael R. Hicks på bl.a Twitter. Han postet nettopp supre tips om hvordan man kan få flere lesere til bloggen sin via Twitter. 

Interessert? Blogginnlegget has finner du HER :-)

Og ja - nå er jeg rykende fersk bruker av Twitter og twitrer min engelske bokblogg som et prøveprosjekt for å se om det har noen påvirkning på antall hits. Det første jeg har merket meg som bokblogger på Twitter er følgende:

Det er utrolig enkelt å finne bokbloggene til mennesker der ute og følge dem! 

Så får vi se da, om projektet mitt fører med seg resultater. Jeg har gitt meg selv ut september, så skal jeg gjøre litt statistikk :-)

Har Primavera på hjernen idag og måtte bare poste dette bildet som jeg fikk assosiasjoner til...


" Ååååhhhh - den j#%la nabo'n, jeg skulle gjerne skyt'en - han er så fisefin..."
Dette er min nabo... :-)


.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen noen ord før du går :-)