mandag 2. mai 2011

Mandagstipset: Sjekk ut KindleBoards!

Klikk på logoen for link
En webside for Kindle-eiere og Kindle-elskere! Her finner du mange diskusjonstråder rundt både de forskjellige Kindle-versjonene, tilleggsutstyr som skins, cover og leselys samt masse tips, triks og problemløsning.

En av mine favoritter er "Reading with the author". Her kommer man i direkte dialog med en rekke forfattere og kan diskutere bøkene deres sammen med andre med-lesere. Utrolig spennende, og gir en ekstra dimensjon til lesingen, spør du meg. Her har jeg også kommet i kontakt med en rekke (for meg) nye forfattere, og helt ferske forfattere som nettopp har gitt ut sin første bok.

Har du ikke en Kindle? Vurderer du en Nook eller en Sony Reader? Her er også diskusjonstråder rundt disse. Ingen gjemt eller glemt :-) Og ønsker du en brukt Kindle, eldre versjon kanskje? Prøv "Buy, Sell, Trade and Barter"

Det du trenger å vite om lesebrettet Kindle finner du her!

.

1 kommentar:

  1. Tusen takk for tipset! Denne siden har jeg ikke hørt om før. Skal bli spennende å ta en titt.

    SvarSlett

Legg gjerne igjen noen ord før du går :-)